reklama

Sociálne vzťahy- zmätok

....gýčovo patetické, ale dlho komolené zamyslenie nad osudom, kolobehu života a o tom že veci sa proste dejú, či chceme alebo nechceme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

.....nie je to téma na ktorú som odborník, alebo lepšie povedané nie je to téma o ktorej by som mohla niečo hovoriť, keby som mala túto kapitolu svojho života brať nejako vážne a odborne, a svetu svojim písaním priniesť nejakú skúsenosť podeliť sa o svoje zážitky, šlo by to ťažko, a tento text by sa skôr volal ako zaručene odohnať nevytrvalých priateľov a partnerov.

Za život som prežila veľa rôznych období, ktoré síce trvali krátko, ale zato boli intenzívne a často sa striedali, ako každý človek aj ja som sa formovala, snažila som sa nadviazať nejaké sociálne kontakty, nájsť si kamarátov, a známych prípadne vzťah ktorý by mal nejakú perspektívu a bla bla bla....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak toto všetko prehodnotím v skratke, snažila som sa prispôsobiť ľuďom, bojovať sama so sebou tým že som sa snažila zamiesť pod koberec pocity samoty tým že som si vytvárala sociálne skupiny a vzťahy podľa ,,bežných,, štandardou. Bola som nešťastná nie ako predtým, menej ale bola.....

Každý začiatok a koniec nejakej mojej životnej kapitoly sa začína alebo končí vždy katastrofou, a následnou zemnou účesu, oblečenia alebo premaľovaním celého domu, či zmenou spolubývajúcej. Pri mojom poslednom veľkom životnom skoku, som stála na troskách rozpadnutého vzťahu s chlapom a nad rozpadajúcim sa vzťahom s rodičmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tej dobe mi do života prišiel niekto kto tam vtedy zapadal dokonale, bola racionálna s dominantnou povahou, divne blond vlasmi a červenými nohavicami zachránila môj svet, spolu s pár ďalšími ľuďmi so mnou prežívala najhoršie obdobie môjho života, ale po ďalšej katastrofe zmizla....

Zmizla aby sa mi na chvíľku mohla pripomenúť minulosť, oba jej odchody mi dali lekciu do života, ako do môjho života vtedy zapadla, tak do neho za dva roky zapadať prestala. V noc keď odišla som si naposledy pripomenula, ako je to cítiť lásku, nie však od nej ale trosky tejto životnej katastrofy zase ponúkli iný svet. Jej pád do môjho života bol náhli a aj to ako z neho odišla, bolo náhle a radikálne aj keď je to jediný most, ktorý som sama nespálila...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Iný priateľa nám do života prídu nenápadne, zmeškaným koncertom, množstvom vypitého alkoholu, zaseknutým výťahom, alebo spoločnými záujmami. Takýchto ľudí je viacej, ale je menšia pravdepodobnosť že sa medzi nimi nájdu tí ktorý vydržia všetko, zvlášť ak ste typ človeka, s tvrdou povahou, náladový, roztekaní a so sociálnou fóbiou.

Nájdu sa však na tomto svete, priatelia ktorý úloha sa ukáže v pravý čas, priateľa ktorý tú nemusia byť stále, ale sú tu na celý život, priatelia s ktorými na komunikáciu stačí iba pohľad, priateľa ktorý mi do očí vedia povedať keď mi šibe viac ako obvykle, priateľa vďaka ktorým mám na mnohých miestach domov, sú to priatelia ktorý prichádzajú a odchádzajú ale vždy keď prídu začneme tam kde sme skončili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý druh vzťahov, či už sú to priateľstvá, lásky, pracovné vzťahy, alebo len krátke stretnutia, nič z nich nie je náhoda, každé z nich nás poznačí menej alebo viac, ale dôležité sú práve tie priateľstvá ktoré dokážu liečiť rany ktoré by inak zostali na celý život, priatelia ktorý sú v našom živote presne tak veľmi ako práve potrebujeme a môžeme prijať, a my sme v ich živote vtedy keď ony potrebujú nás.

Niekde som čítala myšlienku že človek dokáže milovať iba tak veľmi ako sám potrebuje.....a to úplne stačí, nič viac a nič menej len nájsť rovnováhu, a v pravý čas prísť a odísť....nakrátko alebo navždy.

Kristína Krošláková

Kristína Krošláková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.....príležitostná pôžitkárka, politologička a filozofka. Dejiny a architektúra sú svet v ktorom žijem a vstrebávam inšpiráciu.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu