reklama

Iskra

..........Iskra nášho života tvorí osobnosť každého z nás, milujeme ale nevieme sa odpútať od vlastnej osobnosti a nenávisti vlastného ega.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cez iskru v tvojich očiach sa v tebe strácam,

Prečo si odišiel a ja iba tápam?

Nikdy mi nepovieš, prečo tá rana,

Nikdy mi neodpustíš, že som sa bála,

Na pierkach diablových krídel ,

Odchádzam na večnosť, ktorá je na prídel.

No zo zeme nikto, nikdy ma nezdvihne.

Nikto nevráti život do mojich očí,

Nikto mi nedovolí za tebou skočiť.

Abstraktné slová hrnú sa mi z úst,

A ja už nikdy, nikdy nebudem vedieť pred tebou ujsť. 

Kristína Krošláková

Kristína Krošláková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.....príležitostná pôžitkárka, politologička a filozofka. Dejiny a architektúra sú svet v ktorom žijem a vstrebávam inšpiráciu.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu