reklama

Ticho

............samota je najkrajšia a zároveň najhoršia životná skúška, keď mlčí duša ktorá je predurčená lietať s vašou bolí to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chodím dlho poza stromy, 
hľadám toho kto ma skrotí,
kto zachytí moju dušu,
kto zachráni moje city,
nevráti ich naspäť nikdy.

Kto vylieči ťa z toho ticha,
pre toho vďačne moje srdce vzlyká,
len tomu predám svoje sny,
kto vyvedie ťa z večnej tmy.

Chyť si prosím moju dušu,
skroť ju! ja dám ti na ňu kušu.
Hlava padne pokorne sa zlomím,
a v tvojich rukách celá navždy zhorím.

Kristína Krošláková

Kristína Krošláková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.....príležitostná pôžitkárka, politologička a filozofka. Dejiny a architektúra sú svet v ktorom žijem a vstrebávam inšpiráciu.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu